czwartek

14. Randka z Horanem i ......... |Chloe

Proszę skomentuj, dla ciebie to tylko chwila :)
Miłego czytania ;*


Kolejny dzień i kolejne spotkanie z Niallem. Wszystko zaczęło się tak jak zwykle, wstałam i pokierowałam swoje nogi do łazienki. Tam umyłam twarz i zęby starając się nie rozpraszać dzwoniącym zza ściany telefonem. Związałam włosy w wysokiego kucyka i wykonałam mocniejszy makijaż. Po 'upiększaniu' twarzy wróciłam do sypialni. Założyłam ciemną koszulę w kratkę, którą związałam nad pępkiem i czarne dżinsy. Cały strój dopełniłam wysokimi, czarnymi trampkami. Zeszłam na dół zeskakując co drugi stopień. Wsunęłam ręce w rękawy skórzanej kurtki chwyciłam telefon i portfel w dłoń. Przejrzałam się w lustrze i opuściłam dom. Wsiadłam do samochodu i ruszyłam przed siebie. Szukałam miejsca, w którym mogłam coś zjeść. Przede mną zapaliło się czerwone światło, oparłam łokieć o otwarte okno i położyłam głowę na dłoni. Usłyszałam, że kierowca na sąsiednim pasie otwiera swoje okno. Mimowolnie tam spojrzałam. 
-Curly.-Mruknęłam.
-Dziewczyna od zegarka.-Spojrzał na mnie.
-We własnej osobie.-Uśmiechnęłam się kpiąco.
-Piękne auto, gdzie się wybierasz?
-Jak najdalej stąd.-Spojrzałam na sygnalizację, szczęście mi dopisywało, zauważyłam pomarańczowe, a następnie zielone światło i wcisnęłam gaz zostawiając szatyna samego. Jakie szczęście, że nie jechał za mną. Spoglądałam na szyldy sklepów powoli poruszając się w porannym korku. Moją uwagę przykuł czerwony napis na jasnym tle "STRAND CAFE". Postanowiłam, że tam zjem najważniejszy posiłek dnia. Zaparkowałam niedaleko i przeszłam kawałek drogi pieszo. Weszłam do przytulnego pomieszczenia, przy oknie siedział mężczyzna szybko konsumujący swoje kanapki i przeglądający coś w laptopie. Mniej więcej na środku siedziała para uśmiechająca się do siebie. Zajęłam miejsce na kanapie, z dala od wszystkich, zamówiłam kawę na wynos i tosty. Długo nie czekałam na moje zamówienie co pewnie było spowodowane małym ruchem. Uśmiechnęłam się do ciemnowłosego kelnera i przysunęłam bliżej talerz. Obok niego stanęła kawa w styropianowym kubku. Mężczyzna odszedł, a ja chwyciłam kubek i wyjęłam wibrujący telefon. Odblokowałam go i zauważyła wiadomość od Justina. Pisaliśmy ze sobą dłuższy czas, co chwilę się śmiałam, przez co zwracałam na siebie uwagę innych klientów jak i personelu. Dokończyłam tosta i poszłam zapłacić. Powoli kierowałam się w stronę samochodu odpisując na smsy, które przychodziły w zawrotnym tempie. Z każdym przeczytanym słowem na mojej twarzy pojawiał się coraz większy uśmiech. Siedziałam na fotelu, a moje palce szybko jeździły po ekranie. Usłyszałam jak drzwi od przeciwnej strony się otwierają i ktoś zajmuje miejsce obok mnie. Zdziwiona odwróciłam się w stronę tajemniczej osoby. Zobaczyłam niebieskookiego chłopaka.
-Co ty tu kurwa robisz Niall?-Warknęłam.
-Niezłe autko.-Powiedział jakby do siebie przyglądając się wnętrzu.
-Co ty tu kurwa robisz?-Powtórzyłam głośniej.
-Zapomniałaś? Mieliśmy się spotkać, oto jestem.-Uśmiechnął się chamsko.
-Miałam nadzieję, że tego uniknę.-Mruknęłam chowając telefon.
-Też mi cię miło widzieć księżniczko.-Pocałował mnie w policzek.
-Pierdol się.-Warknęłam odsuwając się.
-A co chętna?-Spytał bezczelnie.
-Marzenia.-Mruknęłam.-Wypierdalaj z mojego samochodu.
-Wiesz, jakoś nie mam ochoty.-Zaśmiał się. Przekręciłam oczami i poddałam się. Wiedziałam, że wymięknę prędzej czy później, mimo to wolałam później...
-Gdzie mam jechać?-Westchnęłam odpalając silnik.
-Co?-Spytał.
-Głuchy? Gdzie mam jechać?-Spojrzałam na niego.-Może przeliterować?
-Oh, jedź hmm... wesołe miasteczko?
Pokiwałam głową i ruszyłam w stronę wybranego przez chłopaka miejsca.

Rozdziały jak na razie nudne i krótkie, bo się nie wyrabiam x

13 komentarzy:

  1. Super nic nie szkodzi że krótko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na razie fajnie się zaczyna. Będzie druga część tego rozdziału?
    Nie martw sie. Rozdziały nie są nudne. Tak czy siak akcja pewnie wkrótce się rozwinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze świetny rozdział. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Uhuhu randka z Horanem. Już sam tytuł zachęcił mnie do przeczytania :D Nie mogę się doczekać 2 części rozdziału.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny rozdział! Czytałam wszystko do tego rozdziału na raz, bo dopiero nie dawno cię odkryłam :) Next, please! :D
    Kola ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne + neext <3
    ~D.

    OdpowiedzUsuń